CADEAUTJES GRATIS VERPAKT | WIJ LEVEREN ALTIJD DE BESTE KWALITEIT EN SERVICE | WE VALLEN U NIET LASTIG MET E-MAIL MARKETING | WE ZIJN BEREIKBAAR PER TELEFOON, WHATSAPP EN E-MAIL
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

SERVICE


Wij staan altijd klaar voor uw vragen. Onze webshop wordt gerund vanuit de winkel, u wordt dus altijd geholpen door ons eigen team dat in de winkel werkt en kennis heeft van alle producten en de gebruikelijke gang van zaken.

 

Tijdens openingtijden kunt u bellen, een bericht inspreken of een bericht of whatsapp sturen naar 0630639753. Het kan zijn dat we even de telefoon niet kunnen opnemen, als u een bericht achterlaat bellen wij u zo snel mogelijk terug. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected], onze e-mail wordt elke dag de hele dag gelezen en beantwoord.
U kunt ook gebruik maken van het contact formulier hiernaast.

 

We vinden service heel belangrijk en doen er altijd alles aan om u als klant naar tevredenheid te bedienen. We hopen dat u het ons altijd laat weten als u ergens niet helemaal tevreden over bent en zullen met u zoeken naar de beste oplossing.

 

We verkopen alleen producten waarvan we weten dat de kwaliteit goed is, maar toch kan er iets kapot gaan. Reparaties van bij ons gekochte producten kunnen we vaak zelf, of gaan we voor u regelen. Als dit binnen een redelijke termijn en buiten uw schuld is, zijn reparaties gratis.

 

BETAALMETHODEN

In de winkel kunt u bij ons betalen met cash, pin en creditcard. We accepteren Mastercard, Visa en Amex. In de winkel kunt u ook betalen met VVV cadeaukaart en met de Leidse Trakteerkaart. 

In de webshop kunt u betalen met iDeal, we maken gebruik van het betaalsysteem Mollie. U kunt ook gebruik maken van uw creditcard of betalen met Paypal maar hier zijn extra kosten aan verbonden.

 

KLACHTEN

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij doen er altijd alles aan om onze klant naar tevredenheid te helpen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »